Sütibeállítások
Bejelentkezés
Regisztráció

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok vásárolni a jegymester.hu oldalon?

Vásárláshoz webáruházunkban regisztrációra van szükség. A kiválasztott jegyeket bankkártyával vagy Jegymester Ajándékkártyával tudja kifizetni. Bankkártyával biztonságos banki felületen fizet, a bankkártya adatait közvetlenül a banknak adja meg. Utánvéttel, átutalással, utalvánnyal webáruházunkban nem lehet fizetni.

Vásárolhatok-e regisztráció nélkül?

Nem, vásárolni csak regisztrációval lehet. Vásárlóink adatait minden esetben az aktuális GDPR-szabályozásnak megfelelően kezeljük.

Elfelejtettem jelszavamat, hogyan tudok belépni?

Honlapunk Bejelentkezés menüpontjában kérhet jelszó-emlékeztetőt, ehhez csak az e-mail címét kell megadnia. Az automatikusan kiküldött e-mailben a linkre kattintva tudja jelszavát megváltoztatni.

Bizonytalan vagyok a vásárlás sikerességében. Mit tehetek?

Minden vásárlás után e-mailt küldünk arról, hogy sikeres vagy sikertelen volt-e a vásárlás. Vásárlását vásárlói fiókjában a Felhasználói sarok / Tranzakciók menüben is tudja ellenőrizni, továbbá itt találja korábbi sikeres és sikertelen vásárlásait is.

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a vásárlásról, újrakezdjem a tranzakciót?

Csak abban az esetben kezdeményezzen új tranzakciót, ha az előző próbálkozás sikertelenül zárult és erről a visszaigazoló e-mailt is megkapta.

Sikertelen vásárlásról kaptam visszaigazolást, de közben megkaptam a jegyeket is, hogy lehetséges ez?

Előfordulhat, hogy a sikertelen vásárlásról szóló visszaigazolás később érkezik meg e-mail fiókjába. Minden esetben megkapja mindegyik tranzakcióról a visszaigazolást, de a bank lezárási ideje miatt előfordulhat, hogy a visszaigazolásokat nem időrendben küldi a rendszer. Amennyiben megkapta a jegyeket, úgy vásárlása biztosan sikeres volt.

Van-e lehetőség SZÉP kártyával történő fizetésre?

A jegymester.hu webáruházban a hatályos jogszabályok miatt SZÉP kártyával nem lehet fizetni.

Nem sikerült kinyomtatnom az utalványt/jegyet. Mi a teendő?

Webáruházunkban a bejelentkezést követően a Felhasználói sarok / Tárca / Letöltés/Egyéb műveletek menüpontban tudja letölteni jegyeit.

Hogyan tudok áfás számlát igényelni?

Regisztráció során lehetősége van megadni számlázási adatait. Amennyiben vásárlás előtt ezt módosítani szeretné, úgy ezt is megteheti a Számlázási adatok menüpont alatt.

Módosítani szeretném a már kiállított áfás számlán szereplő adatokat, hogyan tehetem ezt meg?

Üzletszabályzatunk értelmében az áfás számla módosítására utólag nincs lehetőség, mivel a rendszer közvetlenül a vásárlást követően a regisztrációban megadott adatokra elektronikusan aláírt, időbélyeggel ellátott számlát generál.

Mikor és hol tudom átvenni a jegyeket?

Amennyiben Ön e-jegyet, vásárolt, úgy azt a saját nyomtatójával a vásárlás végén vagy később bármikor a Felhasználói sarok / Tárca menüpontból kinyomtathatja. Belépéskor az e-jegyet okostelefonján is felmutathatja. Az utalványos jegyeknél az átvétel módja minden esetben a kinyomtatott utalványon szerepel, a jegyek átvételéhez szükséges az utalvány nyomtatott vagy elektronikus formában.

Szeretném jegyeimet átcserélni, van erre lehetőség?

Amennyiben a szervezők előzetesen engedélyezték, úgy a jegyeket Ön is át tudja cserélni, webáruházunkban, bejelentkezés után a Letöltések/egyéb műveletek menüpontban. Jegycsere kizárólag egy alkalommal és azonos intézményen belül végezhető a szabad helyek függvényében. A jegycserénél e-díjat számítunk fel.

Jegyeimet olcsóbb árkategóriájú jegyre cseréltem, vissza tudom kapni a különbözetet?

Amennyiben magasabb értékű jegyet alacsonyabb értékűre cserél, úgy a különbözetet elveszíti. Ha jegyeit magasabb értékű jegyekre cseréli, a különbözetet bankkártyával tudja kifizetni. Ha a jegyet már felhasználta, kicserélte, ha túllépte a cserére érvényes határidőt vagy ha jegye már érvényét vesztette, akkor a csere nem lehetséges.

Ha valamilyen okból nem tudok elmenni az eseményre/előadásra vissza tudom váltani a jegyemet?

Az eladónak nem áll módjában sem jegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni, tekintettel arra, hogy a szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatás egy meghatározott időpontra vagy idősávra szól.

Tudok-e személyesen jegyet vásárolni központi irodájukban?

Személyes vásárlásra nincs lehetőség, irodánkban személyesen ügyfélszolgálati időben kizárólag a már online megvásárolt ajándékkártya/karszalag átvételére van mód.

Van-e lehetőség foglalásra?

Igen, bizonyos intézményeknél van lehetőség a jegyeket lefoglalni. Foglalt jegyeit megvásárolhatja a pénztárban vagy webáruházunkban a visszaigazoló e-mailben jelzett időpontig. A megadott időpont után a jegyek automatikusan felszabadulnak.

Mi az az e-díj, miért kell fizetni?

Az e-díj a rendszer használatának alapdíja, jegyenként/bérletenként/termékenként felszámított fix bruttó díj, amely tartalmazza az elektronikus jegyértékesítő rendszer használatát, az elektronikus utalvány, e-jegy, e-számla előállításának költségét és az áfát. Hozzájárul a jegyvásárláshoz kapcsolódó, alább részletezett költségekhez:

  • Rendszerhasználat – az online jegyértékesítési rendszerünk kialakítása és fenntartása jelentős költségekkel jár, az e-díj egy része ezen beruházások fedezetéül szolgál.
  • Számla előállítása – rendszerünk minden tranzakcióhoz időbélyeggel ellátott elektronikus számlát állít ki, az időbélyeggel ellátott “minősített bélyegző tanúsítványt” a kizárólag erre szakosodott forgalmazótól meg kell vásárolni.
  • ÁFA – az e-díj része a befizetendő 27%-os általános forgalmi adó.
  • Tranzakciós díj – a bankok és a fizetési szolgáltatók tranzakciós díjainak egy részét az e-díjból tudjuk finanszírozni.

Hogyan tudom felhasználni a Jegymester Ajándékkártyám/Webkártyám?

A vásárlás során, miután kosárba helyezte a jegyeket/ termékeket, válassza az ajándékkártya fizetési módot. Miután elfogadta az Üzletszabályzatot, írja be az ajándékkártya kilenc jegyű számát egyben, szünetek nélkül, illetve a kártyajelszót. Amennyiben drágább a jegy/termék, mint az ajándékkártyán lévő összeg, a rendszer a banki fizető oldalra viszi a különbözet kiegyenlítéséhez.

Nem találom az ajándékkártyához tartozó jelszót, mit tehetek?

A jelszót minden esetben átadjuk a kártya átvételekor, amennyiben ezt nem találja, kérje meg a megajándékozót, hogy írjon nekünk e-mailt és kérje a jelszó újragenerálását.

Ajándékjeggyel rendelkezem, hogyan tudom felhasználni?

Az ajándékjegyet az alábbi oldalon van lehetősége érvényesíteni: https://jegymester.hu/gift-ticket.
Itt kérjük adja meg az ajándékjegy vonalkódját, az érvényesítést követően az oldal átirányítja az adott rendezvényhez, ahol kiválaszthatja a látogatás időpontját.